Zwykle to się sypie w takich rzeczach, ale można pomyśleć nad dodaniem specjalizacji. Albo po prostu umiejętnościami, które można wzmacniać. A jak je wzmacniać? - Używając punktów specjalizacji, które się dostaje przy zwiększeniu rangi trenera. Np. Awans na Miedzianego Trenera (nazewnictwo umowne, nie wiem czy reszta zaakceptuje w ogóle system rang) daje pięć punktów. I gracz może je wydać na (przykłady):
- tworzenie potionów (składniki można kupić/zebrać w przygodzie),
- tworzenie apricornów (które można kupić w mieście taniej od Balli),
- opiekę nad jajkami (daje jeden pewny Egg Move/pozwala go wybrać),
- szansa shiny (większa szansa na spotkanie w przygodzie),
- ewolucje (zmniejsza wymagania na ewolucję o poziom czy coś?),
- rzucanie (jakaś umka, dzięki której jest większa szansa na złapanie mona - rzucanie podkręconych jak w GO czy coś),
- targowanie (zmniejsza o 10% ceny w PokeMarkcie).
To kilka pomysłów, ale sam nie wiem czy nie są zbędne. Może się trochę syfu przez nie narobić. Ale z drugiej strony, nabijanie na każdym maksymalnego poziomu też by było spoko.
- tworzenie potionów (składniki można kupić/zebrać w przygodzie),
- tworzenie apricornów (które można kupić w mieście taniej od Balli),
- opiekę nad jajkami (daje jeden pewny Egg Move/pozwala go wybrać),
- szansa shiny (większa szansa na spotkanie w przygodzie),
- ewolucje (zmniejsza wymagania na ewolucję o poziom czy coś?),
- rzucanie (jakaś umka, dzięki której jest większa szansa na złapanie mona - rzucanie podkręconych jak w GO czy coś),
- targowanie (zmniejsza o 10% ceny w PokeMarkcie).
To kilka pomysłów, ale sam nie wiem czy nie są zbędne. Może się trochę syfu przez nie narobić. Ale z drugiej strony, nabijanie na każdym maksymalnego poziomu też by było spoko.